İzmit Ulugazi İlkokul Müdürü Süleyman Beyazyüz tarafından karşılanan Vali Aktaş, okul binasını gezerek yapılan çalışmalar ve okulun durumu hakkında bilgiler aldı ve öğrencilerle bir araya geldi.
Öğrencilerin durumları ve eğitimleri hakkında bilgiler alan, öğrencilerle bir süre sohbet eden Vali Aktaş, başarılı bir eğitim-öğretim dönemi olması temennilerini ileterek ziyaretlerini sonlandırdı.
04 Ekim 2024 05:03
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







