İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ile Milli Eğitim Bakanı Prof. Dr. Yusuf Tekin’in Başkanlığında 81 İl Valisinin katıldığı ‘2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Açılış Tedbirleri’ toplantısı Video Konferans Sistemi ile gerçekleştirildi.
Toplantıya Video Konferans Sistemi üzerinden katılan Vali İlhami Aktaş’a, İl Emniyet Müdür V. Erdal Aydınlık, İl Jandarma Komutanı Alb. Murat Bozkurt ve İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Akmanşen eşlik etti.
.jpeg)
29 Ağustos 2024 19:55
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






