Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt’ün ev sahipliğinde yapılan, Körfez Kaymakamı Uğur Kalkar, Körfez İlçe Milli Eğitim Müdürü Sergülen Kurt, okul idarecileri ,öğretmenler, veliler ve öğrencilerin katıldığı törende, adı okunan 50 öğrencinin 18'inin Körfezim Eğitim Kurumları Mezunu olması dikkat çekti.Körfez Belediyesi’nin öğrencilere ödüllerini teslim etmesinden sonra hatıra fotoğrafı çekildi.
.gif)
LGS 2022 sonuçlarına göre %1’lik Dilimdeki 18 Körfezim Eğitim Kurumları öğrencisinin isimleri şöyle;
Melike Neva Tuğrul
Samet Can Öztürk
Enes Berkay Karabulut
Nil Kirman
Alper Çağlar
Beste Varışlı
Asude Berra Aydın
Ali Umut Uzunbey
Utku Efe Arslanoğulları
Emirhan Burak Delikaya
Kayra Karakaş
Ömer Bahçeci
Hilal Beçet
Ecrin Bozdemir
Ertürk Karabacak
Ege Eren Hoşer
Batuhan Veysel Güneş
Öykü Yaren Akyol
Törende konuşma yapan Körfez Kaymakamı Uğur Kalkar, öğrencileri üstün gayret ve başarılarından dolayı tebrik ederken, ailelerine de destek oldukları için teşekkürlerini iletti.
.gif)
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi





