İddialara göre Gölcük Şirinköy TOKİ Sivritepe konutlarında ikamet eden ve eşiyle aralarındaki şiddetli geçimsizlik nedeniyle boşanma aşamasında olan Duygu G.U. (30) gece yarısı banyoda kendini iple asarak intihar etti. Genç kadının cansız bedeni sabah saatlerinde yakınları tarafından bulundu. 3 yaşında bir bebeği olan genç kadının boşanma aşamasında olduğu eşinin de evi terk ettiği gelen bilgiler arasında.
11 Ağustos 2022 19:56
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






