BİST
4.854,16
ALTIN
1.043,73
DOLAR
18,62
STERLİN
22,41
EURO
19,31

Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!

Eğitimde 31. Yılını dolduran Kocaeli’nin en köklü okullarından Körfezim Eğitim Kurumları, 27. Dönem ortaokul mezunlarının liseye geçiş törenini büyük bir coşku ile gerçekleştirdi. 

23 Haziran 2026 21:49
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!

Yıl boyu yapılan etkinlikler ve çalışmaların hazırlanıp sunulduğu Görsel Sanatlar Sergisi’nin açılışına Okul Kurucusu ve Kurucu Temsilcisi Naci Akçay , Okul Kurucusu Hasan Yıldız, Okul Genel Müdürü Azmi Cihat Hatipoğlu, okul yöneticileri, öğretmen, öğrenci ve velileri katılım sağladı.

Kurdele kesiminin ardından yapılan açılış konuşmalarında, Körfezim Eğitim Kurumu’nda tüm öğrencilerin her yönden desteklenmesinin ve onlara yol göstermenin önemi vurgulandı. Destekleri için velilere teşekkür edildi. Sergiyi gezen öğrenci ve veliler kokteyl alanındaki sohbetlerden sonra tören için konferans salonuna geçtiler.


 
Liseye geçiş Programında Ortaokul Müdürü Eyüp Sultan Keskin’in,  veliler adına Şebnem Nefesoğlu  ve öğrenciler adına Tuğçe Filiz'in konuşma yaptılar. 136 mezun veren okulda öğrencilere tören diplomaları verildi. Dereceye giren öğrencilere hediyeleri takdim edildi. Okul Birincisi Zeynep Naz Doğan'ın okul kütüğüne isim çakmasıyla devam edildi.

Ardından ortaokul branş öğretmenlerine emekleri için teşekkür edilip çiçek takdimi yapıldı. Pasta kesimi ve kep atma etkinliğinin ardından hatıra fotoğrafları ile program sona erdi. Tüm program boyunca öğrencilerini destekleyen aileler, okulun eğitim ve öğretimi  ile ilgili duydukları memnuniyeti ilettiler.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.