“YOLUNUZ AÇIK, BAŞARINIZ DAİM OLSUN”
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç.Dr.Tahir Büyükakın, 2024-2025 Eğitim Öğretim yılı ilk döneminin ardından yeniden sınıfları dolduran öğrencilere yeni dönem için başarı diledi. Başkan Büyükakın bir mesaj yayımlayarak şöyle dedi: “Yarıyıl tatilinin ardından bugün yeniden ders başı yapan tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum. Yeni dönemin sizler için verimli, başarılı ve güzel anılarla dolu geçmesini temenni ediyorum. Azminiz, gayretiniz ve hayalleriniz, geleceğimizin en büyük teminatıdır. Siz çalıştıkça, hayallerinizin peşinden koştukça, geleceğimiz daha da aydınlık olacak. Yolunuz açık, başarınız daim olsun.”
03 Şubat 2025 02:44
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







