Kocaeli Valiliği adına yapılan açıklamanın içeriği şöyle:
Düzensiz göçle etkin ve kararlı mücadele çalışmaları kapsamında bölge illerimiz ve Kocaeli'de güvenlik güçlerimiz tarafından yakalanarak Kocaeli İl Göç İdaresi Müdürlüğü Gündoğdu Geri Gönderme Merkezine teslim edilen 37 düzensiz göçmen 01.08.2023 tarihinde güvenlik Güçleri nezaretinde sınır dışı edilmişlerdir. Düzensiz göçle mücadelemiz kararlılıkla devam ediyor. Kamuoyunun bilgisine saygıyla duyurulur.
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!






