Kocaeli Valiliği adına yapılan açıklamanın içeriği şöyle:
Düzensiz göçle etkin ve kararlı mücadele çalışmaları kapsamında bölge illerimiz ve Kocaeli'nde güvenlik güçlerimiz tarafından yakalanarak Kocaeli İl Göç İdaresi Müdürlüğü Gündoğdu Geri Gönderme Merkezine teslim edilen 110 düzensiz göçmen 26.01.2023 tarihinde sınır dışı edilerek ülkelerine gönderilmiştir.Düzensiz göçle mücadelemiz kararlılıkla sürdürülmektedir.Kamuoyunun bilgisine saygıyla duyurulur.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






