Kocaeli Valiliği adına aynı konuyla ilgili yapılan açıklamanın içeriği şöyle:
Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığının düzensiz göçle etkin ve kararlı mücadele çalışmaları kapsamında;
Güvenlik güçleri tarafından yakalanarak Kocaeli İl Göç İdaresi Müdürlüğü Geri Gönderme Merkezine teslim edilen ve Geri Gönderme Merkezinde idari gözetim altında bulunan 29 Afganistan uyruklu yabancı 10.05.2022 tarihinde Göç İdaresi Müdürlüğü yetkilileri tarafından sınır dışı edilmiştir.
Kamuoyunun bilgisine saygıyla duyurulur.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






