Başkan Saraç açıklamasında şu ifadelere yer verdi.
Mübarek üç ayların sonuncusu Ramazan-ı Şerif ayını hep birlikte yaşadık ve 02 Mayıs Pazartesi günü Ramazan Bayramını kutlayacağız. Ülkemiz ve bölgemiz ekonomik kriz sebebiyle çok ağır ve zor bir dönemden geçiyor. Her geçen gün derinleşen ve kronikleşen ekonomik kriz hayatımızın her aşamasını olumsuz yönde etkiliyor.
Bütün bu olumsuzluklara rağmen hiç bir vatandaşımız endişeye ve umutsuzluğa kapılmasın çünkü; Deva iktidarında bütün bu olumsuzlukları geride bırakacağımız bayramları ‘’Bayram’’ gibi kutlayabileceğimiz insan onuruna yakışır bir ilçede ve ülkede yaşayabileceğimiz günler çok yakın. Bu vesile ile vatandaşlarımızın Ramazan Bayramını tebrik ederim. Bayramımızın ülkemizin ve insanlığın kurtuluşuna vesile olmasını temenni ederim…
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





