Daha önce yapılan otogar haberlerinde yoğunluktan söz edilirken, koyulan ek seferler gündeme gelirken, bu bayramda otogarlardaki ıssızlığı, otobüs firması çalışanları cep telefonuyla kayıt altına alarak tepki gösterdi.
Otobüs firması çalışanı “İşte arkadaşlar otogarın son halini gösteriyorum size, bugün 29 Nisan 2022 Bayramdan iki gün önce, tatile girdik. Hani haber kanalları söylüyor ya, “Yolcu çok, yoğunluk var” diye. İşte otogarın son hali bu.” İfadelerini kullandı.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






