Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, Meclis’te açıklamada bulundu.
Öğretmenlerle ilgili yeni bir uygulamanın hayata geçeceğini ifade eden Özer, “Öğretmenlerimize uzaktan eğitimde, seçeneklerini zenginleştirmek için Öğretmen Bilişim Ağı'nı (ÖBA) kurduk. Bu platformu ilk kez 21 Ocak-7 Şubat 2022 tarihleri arasındaki 2 haftalık tatilde uygulayacağız. Bu tarihler arasında öğretmenlerimizin mesleki gelişim eğitimlerini uzaktan eğitim olarak düzenleyeceğimizin müjdesini de buradan duyurmak isterim” dedi.
ÖĞRETMENLERLE İLGİLİ KANUN
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, “Öğretmenlik Meslek Kanunu Teklifi, inşallah bu ay içinde TBMM’ye gelecek” dedi.
Binlerce kişinin emekli maaşları iptal edildi
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı







