Kocaeli Emniyet Müdürlüğü adına aynı konuyla ilgili yapılan açıklamanın içeriği şöyle:
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüz tarafından uyuşturucu madde ticareti suçunun önlenmesine yönelik olarak düzenlenen operasyon kapsamında;
06.12.2025 tarihinde ilimiz TEM otoyolunda durdurulan bir tır üzerinde yüklü olarak bulunan asfalt silindir makinesinde yapılan aramada; 100 paket halinde toplam daralı ağırlığı 102 kilogram metamfetamin maddesi ele geçirilmiştir. Olayla ilgili yakalanan 2 şüpheli şahıs gözaltına alınmıştır..
Kocaeli Emniyet Müdürlüğü olarak ilimiz genelinde suçun önlenmesi ve faillerin yakalanmasına yönelik çalışmalarımız kararlılıkla sürdürülecektir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






