Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Türk Polis Teşkilatı’nın 180. kuruluş yıl dönümünü ve Polis Haftası kapsamında Gölcük İlçe Emniyet Müdürü Mücahit Kesgin’i ziyaret etti. Ziyarette Kesgin ve çalışma arkadaşlarına görevlerinde başarılar dileyen Başkan Sezer, “Vatandaşlarımızın emniyet ve huzurunun, can ve mal güvenliğinin teminatı olan Türk Polis Teşkilatı’nın 180. kuruluş yıl dönümünü ve Polis Haftasını tebrik ediyorum” dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






