Geçtiğimiz ay Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Kocaeli İl Müdürlüğü görevine atanan Mehmet Salih Aydın, KOTO’yu ziyaret etti. KOTO Başkanı Necmi Bulut’un Meclis Başkanı Hüseyin Gezer, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Volkan Yılmaz, Meclis Başkan Yardımcıları İbrahim İkiz, Fikret Yıldırım ve Yönetim Kurulu Üyesi Yıldırım Yılmaz ile birlikte ev sahipliği yaptığı ziyarette, kent ekonomisi ve bu alandaki veriler görüşüldü. KOTO’nun çalışmalarını yakından takip ettiğini ifade eden SGK İl Müdürü Aydın’a Kocaeli mesaisinde başarılar dileyen Başkan Bulut, ‘hayırlı olsun’ temennisinde bulundu.
02 Ekim 2024 22:49
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







