Üzerinden tam 25 yıl geçti. O gün şehrimizde insanlarımız günlerce uyumadan, yaşlı gözlerle enkazların başında bekledi. Evet üzerinden 25 yıl geçti fakat acılarımız hala dün gibi taze şekilde içimizde yer alıyor. Cumhuriyet Halk Partisi(CHP) İzmit İlçe Örgütü, 17 Ağustos tarihinde saat 03.02’de(Bugün gece) İzmit Anıtpark Deprem Anıtı’nda bir araya gelerek, 25 yıl önce yitirdiğimiz canlar için anma programı düzenleyecek.
.png)
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, KOTO’da ağırlandı







