Bilindiği üzere 2024 yılı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleriyle “Emekliler Yılı” olarak ilan edilmiş, Esnaf ve Sanatkar Odaları, Ticaret Odaları, Sanayi Odaları vb. sivil toplum kuruluşlarından, emeklilere yönelik; ayrıcalık, fırsat ve indirimler sunan anlaşmalar yapılması talep edilmişti. Bu kapsamda çalışmalarına başlayan Kocaeli Ticaret Odası, ilk indirim protokolünü Kia Efsane Motorlu Araçlar İnşaat Petrol Sanayi Ticaret Limited Şirketi ile imzaladı.
YILSONUNA KADAR DEVAM EDECEK
KOTO Başkanı Necmi Bulut, Kia Efsane Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Baş ve SGK Kocaeli İl Müdürlüğü Yetkililerinin katılımlarıyla düzenlenen imza töreninde KOTO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Volkan Yılmaz ve KİA Efsane Otomotiv Satış Müdürü Tolga Bozüyük de yer aldı. Yüzde 4,1 indirim sağlayan anlaşmanın emeklilerimize hayırlı olmasını dileyen Başkan Bulut, Kia Efsane Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi Cüneyt Baş’a da teşekkür etti. Emeklilere, Kia marka araçlarda yüzde 4.1 indirim sağlayan protokol, yıl sonuna kadar devam edecek.
06 Ağustos 2024 05:23
Genç kız kendisini iple tavana asarak canına kıydı
Şehit Özcan Kan Fen Lisesi festivalinde robot sahne aldı!
Öğretmenler yerde sürüklendi
Kapalıya imha paylaşımı yapan her yerde aranıyor!








4.1 indirim ne kadar yapıyor.
4.1 indirim ne kadar yapiyo