Gazeteci Meliha Okur, her pazar Fox TV’de yayınlanan Merve Yıldırım ile Benden Söylemesi programında Leyla Atakan’ın hayatını konu alan Leyla Hanım filminin galasına katılacağını ifade etti.
Okur programda ekip arkadaşlarına, “Size pişmaniye getireceğim. Buradan çıkıyorum İzmite, İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in yanına gidiyorum. Leyla Atakan Türkiye’nin en önemli kadın belediye başkanıdır. Fatma Kaplan Hürriyet belgeselini yaptı, onu izleyeceğim” dedi. Programın sunucusu Merve Yıldırım ise başkan Hürriyet’e selamlarını iletti.
.jpg)
11 Şubat 2024 00:58
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







