Sosyal Güvenlik Kurumu’nun (SGK), ikramiyeyle ilgili olarak harekete geçtiği bilgisi geldi. Ve ikramiyeyi alabilmek için bazı şartların olduğu da bildirildi. Bu şartlara uymayan emekliler ikramiyeyi kaybedebilir veya geri ödemek zorunda kalabilir.
EMEKLİ OLDUKTAN SONRA ÇALIŞMAYA BAŞLAYANLAR
İkramiyeden yararlanılması için 30 Eylül 2023 tarihine kadar emekli olunması gerekiyor. Emekli olduktan sonra yeniden çalışmaya başlayanlar ise ekim ayında bir gün bile sigortalı çalışmışlar ise ikramiyeden faydalanamayacaklar.
GİRİŞ VE ÇIKIŞLAR TAKİP EDİLECEK
SGK’da benzer durumu işten çıkış ve girişlerle takip edecek. İkramiye için işten çıkıp sonra tekrar girenler de aldıkları 5 bin lirayı faiziyle geri ödemek zorunda kalacak.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






