İzmit Belediyesi Dernekler Yerleşkesinde gerçekleştirilen kongrede tekrar başkan seçilen Ömer Uçar, yönetim kurulu üyeleri; Abdurrahman Berrak ve Av. Feride Beyza Yılmaz ile birlikte gittiği seçim kurulunda mazbatasını aldı. İlk yönetim kurulu toplantısında görev dağılımını da yapacaklarını belirten Ömer Uçar, kongreye katılım sağlayan Milletvekili Doğan Demir ile Gelecek Partisi Genel Başkan Yardımcısı Feramuz Üstün ve genel sekreter Hasan Seymen başta olmak üzere tüm katılımcılara teşekkür etti.
14 Eylul 2023 03:59
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





