Gölcük Belediyesi yaz spor etkinliklerinde; Kum Futbolu, Plaj Voleybolu Turnuvalarının ardından Sokak Basketbolu Turnuvası da sona erdi. Değirmendere Yüzbaşılar Sahili'ne renk ve heyecan katan ve adeta şölene dönüşen turnuvada; 83 takımla, 415 sporcunun mücadele etti. Gençlerin ve seyirci olarak Gölcüklülerin büyük ilgi gösterdiği Sokak Basketbolu Turnuvası, final müsabakaları ile sona erdi. Turnuvayı birinci tamamlayan takımlara çeşitli hediyeler verilirken, tüm katılımcı sporculara ise sertifikalar takdim edildi.
SPORCULARA SERTİFİKALARI BAŞKAN SEZER TAKDİM ETTİ
Turnuvanın finalinde katılımcı sporculara sertifikalarını takdim eden Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Turnuvaya katılan tüm takımlarımıza, maçları yakından takip eden seyircilerimize, hakemlerimize, turnuvayı düzenleyen Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğümüze çok teşekkür ediyorum” dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






