Millet İttifakı’nın Cumhurbaşkanı Adayı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanlığı Seçimi ikinci turu için oyunu Ankara’da Arjantin İlkokulunda kullandı. Kılıçdaroğlu, vatandaşları sandığa davet ederek oy kullanma ve sandıkları koruma çağrısı yaptı.
Kılıçdaroğlu oyunu kullandıktan sonra açıklamasında; “Baskıdan kurtulmak için otoriteden kurtulmak için bütün vatandaşlarımızı sandıklara davet ediyorum, oylarını kullansınlar, oylarını kullandıktan sonra sandıklara sahip çıksınlar.” dedi.
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





