Üyeleri için eğitimden sağlığa, turizmden enerjiye kadar birçok alanda protokol yapan Kocaeli Ticaret Odası, Nouvelle Vie Güzellik Merkezi ile de anlaşma imzaladı. KOTO Başkanı Necmi Bulut ve Nouvelle Vie Güzellik Merkezi Sahibi Erdal Yıldırım arasında imzalanan protokol, oda üyeleri, birinci dereceden yakınları ve oda çalışanlarına %15 indirim sağlıyor.
3 İLDE HİZMET VERİYOR
İmza töreninde yaptığı konuşmada, KOTO mensuplarına ayrıcalıklı hizmet verecek olmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden Yıldırım, 3 ayrı idle şubeleri bulunan firma ile ilgili bilgi vererek, “Güler yüzlü ve alanında uzman ekibimiz, son teknoloji cihazlarımız, temizlik ve hijyen kurallarına uygun şubelerimizde profesyonel güzellik hizmetleri sunuyoruz. İzmit, Sakarya ve Eskişehir’de birçok şubemiz ile sayısız müşteriye ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi. Başkan Bulut ise protokolün Oda üyelerine hayırlı olmasını diledi.
16 Mart 2023 12:22
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!






