Kocaeli iş dünyasının çatı kuruluşu KOTO, Oda’ya yeni kayıt yaptıran üyelerin kurumu yakından tanıması ve hizmetlerinden üst düzeyde faydalanması amacıyla düzenlediği bilgilendirme toplantılarına bir yenisini ekledi. Pandemi dolayısıyla gerçekleşemeyen toplantılar, yine pandemi dönemi kayıt yaptıran üyelerle başladı. 2021 Kasım- Aralık ve 2022 Ocak aylarında Oda’ya kayıt olan üyelerin davet edildiği toplantıya ilgi yoğun oldu.
SERVİSLERİ GEZDİLER
KOTO İdari İşler Servisi Şefi Hüseyin Aydın’ın, kapsamlı sunumuyla başlayan toplantı, Oda Ekonomi Danışmanı Prof. Dr. Yusuf Bayraktutan’ın altın değerindeki ticari tavsiyeleri ile devam etti. Toplantı, servislerin gezilmesi ve soruların yanıtlanması ile sona erdi. Toplantı dolayısıyla KOTO’ya teşekkür eden yeni üyeler, verimli bir görüşme olduğunu ifade etti.
.gif)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!







