Atakent Cihan Hastanesi’nde gerçekleştirilen anma törenine hastane çalışanları, hekimleri ve yöneticileri ile birlikte hastalar ve hasta yakınları da katıldı. Tören öncesinde Ata’ya saygı konuşması yapan Genel Müdür Latif Sezgin:
“O’nun idealleri hedefimizdir.Bağımsızlığımızın sembolü ve cumhuriyetimizin kurucusu, ilkeleri ve ışığı ile her zaman yolumuzu aydınlatan Atamız Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, aramızdan ayrılışının 84. yıldönümünde bir kez daha saygı ve minnetle anıyoruz” diye belirtti.
Konuşmanın ardından sirenlerin çalmasıyla birlikte iki dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. Saygı duruşunun ardından hep İstiklal Marşı okunarak Türk Bayrağı yarıya indirildi.
.gif)
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?




