Sporun her alanına destek veren projelere imza atan İzmit Belediyesi İzmit’e ilk SüperEnduro Yarış Parkurunu kazandırıyor. Akmeşe Atatürk Mahallesi'nde bulunan ve yarış adrenalin meraklılarının heyecanla beklediği parkur 30 Ağustos Zafer Bayramı etkinlikleri kapsamında yarın saat 15.00’da açılacak. Etkinlikler ise Akmeşe’de saat 14.00’da İzmit Belediye Bandosu ve motosikletçilerin gösterileriyle başlayacak.
PARKURUN ÖZELLİKLERİ
Yaklaşık 8 dönüm arazi üzerine 4 metre genişliğinde 800 m uzunluğunda, toplamda 17 engelden oluşan uluslararası standartlarda yapılan yarış parkurunda ulusal ve uluslararası yarışmalar yapılabilecek. İzmit’in ilk ve tek SüperEnduro yarış parkuru olma özelliğini taşıyan tesisi sporcular ücretsiz olarak antrenmanlar için kullanılabilecek.
.gif)
Hak arayan öğretmene cop, yoksulluğa ve adaletsizliğe sessizlik!
Başkan Büyükakın, Değirmendere sahilindeki çalışmaları yerinde inceledi
Anahtar Parti Kocaeli’de toplanamıyor!
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?






