KOTO Başkanı Necmi Bulut, piyasada ve vatandaşlar arasında paniğe neden olan 'ülkemizin yağ stokları bitiyor' yönündeki söylemlerle ilgili sağduyu açıklaması yaptı. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın da açıkladığı üzere iddiaların gerçeği yansıtmadığını ifade eden Başkan Bulut, "Gıda sektöründe faaliyet gösteren üyelerimizle yaptığımız görüşmelerle de teyit ettiğimiz üzere iddialar gerçek dışıdır. Vatandaşlarımızdan piyasadaki arz- talep dengesini bozacak her türlü spekülasyona itibar etmemelerini talep ediyoruz.
Bu tür söylemlerin akabinde oluşan panik maalesef yine vatandaşlarımızın ekonomisine darbe vurmaktadır. Vatandaşlarımızı sağduyulu davranmaya davet ediyor, sadece devletimizin resmi kanalları vasıtasıyla yapılan açıklamalara itibar edilmesini talep ediyoruz" dedi.
Bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı!
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı
Bir başkan daha tutuklandı







