Saadet Partisi Gölcük İlçe Başkanlığı, Türkiye Büyük Millet Meclisi kürsüsünde Filistin davasını savunurken rahatsızlanarak şehit olan Saadet Partisi Kocaeli Milletvekili merhum Hasan Bitmez’i rahmet ve minnetle andı.
Bu anlamlı mücadeleyi ve adanmışlığı hatırlatmak amacıyla, Çarşamba Pazarı’nda vatandaşlara lokum ikramında bulunuldu. Merhum Hasan Bitmez’in Filistin halkı için verdiği onurlu mücadele, milletimizin vicdanında daima yaşayacaktır denildi.
Başkan Mustafa Özsoy, ‘Filistin davası, sadece bir coğrafyanın değil, insanlığın davasıdır. Bu bilinçle, zalimin karşısında, mazlumun yanında olmaya kararlılıkla devam edeceğiz dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!





