Değirmendere’de 7 yıl sonra muhteşem festival
2019-07-29 01:00:00
Gölcük Belediyesi Değirmendere Fındık ve Kültür Sanat Festivali, Çınarlık Meydanı’na kentin her noktasından gelen binlerce Kocaelilinin katılımıyla gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer tarafından 7 yıl sonra tekrar yapılan festival, unutulmazlar arasına girdi.