İl Sağlık Müdürü Dr. Yüksel Pehlevan ve Kocaeli Şehir Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Bahri Elmas tarafından karşılanan ve ardından Başhekim odasına geçen Vali Aktaş, burada hastanenin durumu ve devam eden çalışmalar ile ilgili bilgiler aldı.
Hastane birimlerini gezen Vali Aktaş, birimler hakkında detaylı bilgiler alarak burada kontrol ve tedavileri için bulunan vatandaşlarımıza geçmiş olsun temennilerini iletti.
.jpeg)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!







