Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, yılbaşı akşamı hemşehrilerinin güvenliği, huzuru, sağlığı ve asayişi için mesai mefhumu gözetmeksizin görevi başında olan kamu görevlilerini yalnız bırakmadı.
Başkan Sezer; İtfaiye Grup Amirliği, Gölcük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Gölcük Şehit Bayram Özdere Polis Merkezi, Gölcük Devlet Hastanesi, İlçe Jandarma Komutanlığı ve Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesinde görevi başındaki personelleri ziyaret etti.
Hastane ziyaretinde hastalara da acil şifalar dileklerini ileten Başkan Sezer, “Hemşehrilerimin yeni yılını kutluyor, yeni yılda sağlık, mutluluk ve esenlikler diliyorum” dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






