İzmit Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü, belediye önüne kurduğu ‘Yeni Yıldan Bir Dileğim Var’ adlı stant ile İzmitli vatandaşların yeni yıldan beklentilerini dilek kutusunda toplamaya başladı.
Geleneksel hale gelen dilek kutusuna mesajlarını bırakan vatandaşların dilekleri, geçtiğimiz senelerde yerine gelmiş ve vatandaşların yüzlerinin gülümsemesine neden olmuştu. Yeni yıldan dilek stantları yılın sonuna kadar talepleri toplamaya devam edecek.
.gif)
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




