Vatandaşlarla sürekli iç içe olan Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, ilçeyi adeta karış karış gezerek sorunları yerinde tespit edip çözümler üretiyor. Başkan Gökçe, son olarak cumartesi günü Derince Kent Meydanı’nda güzel havanın tadını çıkartan ilçe sakinleri ile bir araya geldi.
Göstermiş oldukları ilgiden dolayı Derincelilere teşekkür eden Başkan Gökçe, hal hatır sorduğu ilçe sakinlerinin talep ve önerilerini yerinde dinledi. Derince’yi hak ettiği değere kavuşturacak çalışmaları hız kesmeden hayata geçirdiklerini belirten Başkan Gökçe, “Halkımıza daha güzel imkanlar sunmak ve daha iyi bir Derince için bıkmadan, yorulmadan her alanda çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






