İşte aynı konuyla ilgili bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Sapanca gölü kenarı adeta araç lastiği çöplüğüne dönmüş durumda. Bu fotoğraf Eşme sahilinden çekildi. Muhtemelen sandalları üzerine koymak için kullanılan bu lastikler böylece duruyor.
Lastikler gibi hurda sandallar da sahilde çirkin bir görüntü oluşturuyor. Aynı hususta bir çalışma yapılarak tüm sahil bu kötü görüntüden kurtarılmalı. Gölün içme suyu kaynağı olduğu unutulmamalı.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






