Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Saraylı İlkokulu'ndan öğretmeni olan Yüksel Gümüş'ü, Sarımeşe’deki evinde ziyaret ederek Öğretmenler Günü'nü kutladı. Başkan Sezer elini öperek çiçek takdim ettiği Gümüş’e eğitim hayatına sunduğu katkı için bir kez daha teşekkür etti. Gümüş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Sezer’e teşekkür etti.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






