Kayseri’de yapılan U21 Ragbi Türkiye Şampiyonası’nda Körfez Gençlerbirliği U21 erkek ve kadın ragbi takımları 7’şer maç yaparken iki takımımız da hiç yenilgi almadan namağlup şampiyon oldular.
Ragbi’de başarılarıyla adından sıkça söz ettiren Körfez ekibi adeta başarıdan başarıya koşuyor. Aldıkları başarılı sonuçlarla ve kupalarla bu sporda rüştünü ispatlayarak iddialı olduğunu gösteren Körfez Gençlerbirliği SK her yıl ragbi milli takımlarına da oyuncular göndererek başarılarını taçlandırıyor.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






