Gölcük Belediyesi iş makinesi parkurunu her geçen yıl güçlendirmeye devam ediyor. Vatandaşlarına en iyi hizmeti götürmeyi amaçlayan Gölcük Belediyesi bu hedefle makine parkuruna 3 yeni araç ekledi. Gölcük Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’nde kullanılmak üzere; 23 tonluk paletli ekskavatör, 5 tonluk kazıyıcı, yükleyici ve Park Bahçeler Müdürlüğü ve Mezarlık Amirliği’nde kullanılmak üzere 1700 tonluk mini ekskavatör hizmete girdi.
İLÇEMİZE HAYIRLI OLSUN
Fen İşleri Müdürlüğü’nde yeni araçları inceleyen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Makine parkurumuzu güçlendiren yeni araçlarımızın ilçemize hayırlı, uğurlu olmasını diliyorum. Allah muhafaza eylesin ve güzel günlerde kullanmayı nasip etsin” dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






