Kocaeli Büyükşehir Belediyesi kentte yürüttüğü rutin hizmetlerde bile vatandaşın can ve mal güvenliğine önem veriyor. Son olarak Perşembe Pazarı’nın otoparkında ot biçme temizliği yapan Büyükşehir ekipleri, araçlar fırlayan parçalardan zarar görmesin diye park edilmiş otomobillerin önüne branda gerdi. Araçların zarar görmemesi için büyük dikkatle çalışan Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığının personelinin bu çabası vatandaşlar tarafından takdirle karşılandı.
.gif)
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?
Hayvan yeminin yarısı Ormanya’dan
Kapanca Festivali, özel sergilere ev sahipliği yapacak
On binlerce kişi Fuar Park’a akın etti!




