Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, ilçeye kazandıracağı kapalı spor salonu ve gençlik merkezi projesi için Ankara’daydı. Ziyareti sosyal medya hesabı üzerinden paylaşan Başkan Şener Söğüt, “Körfez Spor Salonu ve Gençlik Merkezi projemizi hayata geçirmek adına Spor Toto Teşkilat Başkanı Dr. Mehmet Ata Öztürk’ü ziyaret ettik. Desteklerinden dolayı Gençlik ve Spor Bakanımız Sn. Osman Aşkın Bak’a, Milletvekillerimize ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
.jpg)
01 Kasım 2024 18:44
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






