Gölcük Belediyesi tiyatro etkinlikleri, Kazıklı Kervansaray Kültür Yapısı’nda devam edecek. Etkinlikler kapsamında Gölcük Belediyesi tiyatroları perdelerini; “Bir Tutam Kahkaha” adlı oyun ile bir kez daha aralayacak. Ücretsiz sahnelenecek tek perdelik müzikli komedi türündeki oyun, 1 Kasım Cuma akşamı 20.00’da Kervansaray’da sanatseverlerle buluşacak. Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, tüm hemşehrilerini İnteraktif komedi oyununa davet etti.

Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






