İşte aynı konuyla ilgili bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Ağaçları kurutmak için ne gerekiyorsa yapılıyor. Burası Kartepe Sanayi Caddesi. Daha önce parke taş olan kaldırımlar söküldü ve beton yapıldı. Ağaç kökleri beton dökülürken sızan sular sebebi ile zaten zarar gördü.
Beton dökülünce daha da havasız kalan toprak, ağaç köklerinde mantar oluşumuna sebep oluyor ve ağaçlar kuruyor.
Son olarak betona vernik sürülerek beton geçirgenliği iyice yok ediliyor. Beton kaldırım istemiyoruz, hem masraf yapıp hem ağaçları kurutmak niye?
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






