İşte aynı konuyla ilgili bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Seka Devlet Hastanesi bahçesi, acil servis girişi aydınlatmaları yetersiz. Hastaneye gelen kişiler karanlıkta yürümek zorunda kalıyor ve özellikle bayanlar burada kendini güvende hissetmiyor.
Acil girişi bile yetersiz aydınlatıldığından araç ile girenler hastanenin acilinin faaliyette olup-olmadığı şüphesine düşüyor.
Yol ve hastane aydınlatmalarının en kısa sürede yeterli seviyeye getirilmesi için yetkililere sesleniyoruz.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!







