Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, 17 Ekim Dünya Astsubaylar Günü münasebetiyle yayınladığı mesajında; "Ordumuzun bel kemiğini oluşturan fedakâr astsubaylarımız; devletimizin ve milletimizin bağımsızlığı ve bölünmez bütünlüğü uğruna, canları pahasına vazifelerini yerine getirmektedirler.
Gölcük’te kent kimliğinin oluşmasında; mesleklerindeki uzmanlık ve tecrübeleriyle Donanma Kenti Gölcük’ün gelişmesinde, astsubaylarımızın büyük emek ve katkıları bulunmaktadır.
17 Ekim Dünya Astsubaylar Günü'nü ve Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği'nin 40. kuruluş yıl dönümünü can-ı gönülden tebrik ediyor, astsubaylarımıza aileleri ile birlikte; sağlıklı, mutlu, uzun ömürler diliyorum.
Bilvesile; ebediyete irtihal etmiş şehit ve gazi astsubaylarımızı da rahmetle yâd ederim” dedi.
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?






