İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
İzmit Yenişehir Mahallesi’nde yıllardır atıl durumda bırakılan bina çürümeye mi terk edildi? Daha önce huzurevi olarak kullanılan bina niye öğrenci yurdu olarak kullanılmıyor?
Veya deprem sonrası depremzedelerin kullanımına açılmadı? Kamu kaynakları doğru ve verimli kullanılıyor mu?
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




