Her zaman halkın yanında olarak sahadaki çalışmalarını sürdüren Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, hafta sonu bu kez Geredeli Mahallesi’ni ziyaret etti. Köyleri merkez mahallelerden asla ayırmadıklarını belirten Başkan Gökçe, ziyareti ile ilgili yaptığı değerlendirmede, “Bugün Geredeli Mahalle Muhtarımız İbrahim Özkul’un misafiri olduk.
.gif)
Kendisiyle köylerimizin ihtiyaçlarını ve taleplerini değerlendirme fırsatı bulduk. Muhtarımızın sıcak karşılaması ve köy sakinlerimizin ilgisi bizleri çok mutlu etti. Birlik ve beraberlikle mahallelerimizi daha da güçlendirmeye, sorunları çözmeye devam edeceğiz. Hep birlikte daha güzel bir Derince için çalışıyoruz” dedi.
07 Ekim 2024 18:55
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






