İzmit Belediyesinin yakın zamanda hayata geçirdiği Bağçeşme Şehitlik Korusu içerisindeki Gülümse Kahvaltı Evi, İzmit'te halkın ilgisini çeken mekanlar arasında yer alarak, özellikle hafta sonları ziyaretçi akınına uğruyor. Makine Mühendisleri Odası Kocaeli Şubesi üyeleri ve aileleri de Gülümse Kahvaltı Evi'nde keyifli bir kahvaltı etkinliği düzenledi. Gülümse Kahvaltı Evi, sunduğu zengin kahvaltı menüsü ile katılımcılardan tam not aldı. Doğayla iç içe bir ortamda gerçekleştirilen kahvaltıda, sıcak sohbetler ve keyifli anlar yaşandı.
.gif)
MEHMET ALİ ELMA, “ÜYELERİMİZ ÇOK BEĞENDİ”
Makine Mühendisleri Odası Kocaeli Şube Başkanı Mehmet Ali Elma, bu tür organizasyonların birlik ve dayanışmayı artırdığını vurgulayarak, “Sosyal Etkinlikler Komisyonumuzun düzenlediği kahvaltı etkinliğindeyiz. İzmit Belediyemizin yakın zamanda açtığı kahvaltı evindeyiz. Belediyemizin sunmuş olduğu hizmetlerden faydalanmak önemli. Buranın doğası çok güzel. Üyelerimiz de çok beğendi. Bütün halkımızın burayı değerlendirmesi gerektiğiniz düşünüyoruz” dedi.
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje






