Salim Yaşar ve arkadaşları, Kocaeli Valiliği görevine atanan Vali İlhami Aktaş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. 11 Ocak 1994 tarihinde kurulan ve iki yılda bir Başkanını değiştiren Kocaeli Kandıralılar Derneğinin 16. Başkanı Salim Yaşar, arkadaşlarını tanıtarak, Kocaeli Valiliği görevine atanan İlhami Aktaş’a hayırlı olsun temennisinde bulundu ve yeni görevinde başarılar diledi.
.jpg)
Vali İlhami Aktaş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek nazik ziyaretleri sebebi ile Kocaeli Kandıralılar Derneği Yöneticilerine teşekkür etti. Ziyarete; Başkan Salim Yaşar, Başkan Vekili Baturhan Üretürk, Başkan Yardımcısı Recep Yıldız, İş insanı Altınay Uçar, Denetim Kurulu Başkanı Ahsen Okyar ve İbrahim Üzmez, Danışma Kurulu üyesi Onur Altaş ve Salih Horos ile İnşaat Mühendisi Mustafa Kaan Uçar katıldı.
02 Ekim 2024 20:58
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






