Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, Mevlid Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Gökçe mesajında şu ifadelere yer verdi; “Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed’in (s.a.v.) dünyaya teşrif ettiği kutlu gece olan Mevlid Kandili'ne ulaşmanın sevincini ve huzurunu bir kez daha yaşıyoruz. Müslümanlar için büyük bir anlam taşıyan Mevlid Kandili'ni idrak ettiğimiz bu özel gecede, insanlığın huzur ve barış içinde yaşaması için dualarımızı yeniliyoruz. Toplumsal dayanışmamızı arttırarak hep birlikte daha güzel bir geleceğe yürürken, dualarımızın kabul olmasını ve sevdiklerimizle huzur içinde bir gün geçirmemizi diliyorum. Bu vesileyle başta kıymetli ilçe halkımız olmak üzere İslam aleminin ve tüm insanlığın Mevlid Kandili'ni en kalbi duygularımla kutluyorum”
13 Eylul 2024 20:43
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






