Bu yıl turnuvaya, Gölcük’ü amatör liglerde temsil edecek olan; Harb-İş Spor, Seka Doğanspor, Gölcük Karadeniz Spor, Hisareynspor, İhsaniyespor, Osmanlı 41 Spor, Kavaklıspor, Dumlupınar Spor, Değirmenderespor, Gölcük İdmanyurduspor, Gölcükspor U-18 ve Çiftlikspor takımları katıldı. Turnuvanın başlangıç vuruşunu Gölcük Belediyesi Başkan Yardımcısı İbrahim Uzuner yaptı ve takımlara başarılar diledi.
14 EYLÜL’DE TAMAMLANACAK
İlk karşılaşmalarda; Harb-İş Spor ilk karşılaşmada Seka Doğanspor’u 7-2, İhsaniyespor da Hisareynspor’u 3-1 yendi. Gruplarda oynanan karşılaşmalar sonunda, 12 Eylül’de yarı final karşılaşmaları, 14 Eylül’de de final karşılaşmasıyla turnuvayı kazanan takım belli olacak.
BAŞKAN SEZER BAŞARILAR DİLEDİ
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer yaptığı açıklamada tüm takımlara başarılar dilerken, fair-play kuralları çerçevesinde, sakatlık olmadan turnuvanın geçmesini diliyor, katılan tüm takımlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyor, başarılar diliyorum” dedi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






