Eski Eşme Mahallesi Limandere Sokak aynı zamanda Sapanca gölü sahil yolunda yer alıyor. Burada Kartepe Belediyesine ait elektrik direk ve aydınlatma lambaları bulunuyor.
Ama nedense lambaların büyük bölümü yanmıyor. Kartepe Belediyesi ayrıca sahildeki otları temizleyerek bakımlarını yapmadıklarından çok kötü bir görüntü oluşuyor.
17 Ağustos 2024 17:53
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






